Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Залізняк Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Залізняк Г. М. Мовна ситуація Києва: день сьогоднішній та прийдешній / Г. М. Залізняк, Л. Т. Масенко; НДІ соц.-екон. пробл. Києва. - К. : Вид. дім "КМ Акад.", 2001. - 94 c. - укp.Наведено результати соціолінгвістичного дослідження мовної ситуації у Києві, проведеного Центром соціологічних досліджень "Громадська думка" Науково-дослідного інституту соціально-економічних проблем Києва. Запропоновано соціолінгвістичні характеристики київського російськомовного населення. Висвітлено тенденції поширення української мови як основного засобу комунікації в усіх сферах життя міста. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш121(4УКР) + Ш141.4 + Ш100.735 + С5*681
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА614898 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Залізняк Г. М. Чинники національно-патріотичної орієнтації молоді Києва / Г. М. Залізняк; Київ. міськдержадмін. Упр. у справах сім'ї та молоді, НДІ соц.-екон. пробл. міста. - К., 2003. - 83 c. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано результати соціологічного опитування, проведені Центром "Громадська думка" Науково-дослідного інституту соціально-економічних проблем Києва на замовлення Управління у справах сім'ї та молоді Київської міської державної адміністрації у 2002 р. Розглянуто питання суспільно-політичної ситуації, національної самоідентифікації, політичної, мовної та національно-патріотичної орієнтацій молоді. Приведены результаты социологического опроса и их анализ, проведенные Центром "Общественное мнение" Научно-исследовательского института социально-экономических проблем Киева по заказу Управления по делам семьи и молодежи Киевской городской государственной администрации в 2002 г. Рассмотрены вопросы общественно-политической ситуации, национальной самоидентификации, политической, речевой и национально-патриотической ориентаций молодежи. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*425*332.1-723.51 + С5*423.122 + С5*46*332.121-78
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА641730 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Пивоварова Н. П. Особливості включеності киян в інформаційний простір щодо процесів Європейської та Євроатлантичної інтеграції / Н. П. Пивоварова, Г. М. Залізняк, Н. А. Дмитрук // Укр. соціум. - 2019. - № 4. - С. 24-53. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Представлено дані соціологічного опитування громадськості столиці у контексті особливостей включеності киян в інформаційний простір щодо процесів європейської та євроатлантичної інтеграції. Проаналізовано рівень обізнаності представників різних соціально-демографічних груп киян щодо засад діяльності та структури ЄС і НАТО. За масивом опитаних киян і крізь призму різного рівня наявних знань щодо міжнародних організацій оцінено рівень потреби киян у додаткових знаннях з цього питання; наведено динаміку їхнього ставлення до ЄС і НАТО протягом останніх 5 років; виявлено найсуттєвіші чинники формування у киян уявлень про ці міжнародні організації та рівень їхньої довіри різним інформаційним джерелам; виокремлено критерії рівня довіри до інформації в ЗМІ у цілому та в контексті розширення інформації про ЄС і НАТО зокрема; визначено пріоритетні питання в інформаційній кампанії щодо європейської та євроатлантичної інтеграції; проаналізовано ставлення киян до зовнішньополітичного європейського курсу України - руху до ЄС та НАТО в динаміці 2006 - 2019 рр. З огляду на необхідність максимальної включеності громадськості в інформаційний простір щодо процесів європейської та євроатлантичної інтеграції, крім наявної в українському комунікаційному просторі раціонально викладених матеріалів про ЄС і НАТО, орієнтованих на реципієнта ("шукача такої інформації"), доцільно запровадити "полегшений" формат донесення важливих знань про організації та перспективи вступу України до них для пасивного реципієнта, не зацікавленого в подібних знаннях. Проведення ж моніторингу громадської думки є ефективним способом здійснення "зворотного зв'язку" між суб'єктами інформаційної кампанії та аудиторією, а популяризація результатів таких досліджень може бути корисною як для суб'єктів формування інформаційно-просвітницьких кампаній на різних рівнях, так і для різних груп реципієнтів. Індекс рубрикатора НБУВ: С5в811 + С5*46*332.1-723.58
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|